dijous, 29 d’abril del 2021

PREMIS LITERARIS DE SANT JORDI 2021

Escric perquè m'agrada escriure. Si no em semblés exagerat diria que escric per agradar-me a mi. Si de retop el que escric agrada als altres, millor. Potser és més profund. Potser escric per afirmar-me. Per sentir que sóc... I acabo. He parlat de mi i de coses essencials en la meva vida, amb una certa manca de mesura. I la desmesura sempre m'ha fet molta por.

                                               Mercè Rodoreda, Pròleg de "Mirall trencat" 


Enguany, tot i la situació complexa que vivim, hem pogut celebrar el certamen literari de Sant Jordi. L'enhorabona als guanyadors i a tots els participants!



Us presentem aquí els textos guanyadors d'aquesta edició. 

Llengua catalana

Categoria D Poesia

Sara Abad (2n ESO A): Fer-se gran


Categoria D Prosa

Alexandra Torres (1r ESO A): Entre tu i jo


Categoria E Prosa

Charlotte Graciano (3r ESO A): De gota en gota


Categoria F Poesia

Lucía Larrosa (1r BTX A): A partir d'un cap trencat

Leia Perpinyà (2n BTX A): Xiuxiueig


Categoria F Prosa

Isaac Ballester (2n BTX A): M'he hagut de pintar per dins



Esperem que gaudiu molt amb les paraules dels alumnes del Milà!